MortenBergsten's Blog

Hvorfor denne bloggen?

Posted in Diverse by Morten Bergsten on juni 11, 2009

Denne bloggen er min måte å strukturere og behandle de tingene jeg kommer over i løpet av hverdagen. Jeg mistenker at det primært vil dreie seg om selskaper/personer som løser utfordringer på en ny måte, samt miljøer rundt disse. Men jeg vil også skrive om andre ting som fanger min oppmerksomhet i hverdagen. Mitt håp er at innleggene mine kan være en spore til diskusjon og kunnskapsdeling. Vel møtt!

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dre said, on juni 11, 2009 at 19:09

    Håhå dette blir bra greier, gleder meg!

  2. Freddy said, on juni 12, 2009 at 07:12

    Grattis Mo! 🙂

  3. Tom Bergsten said, on juni 12, 2009 at 09:11

    Morten
    Bra reklam för HTC. Köpbegäret 100%. Hur mycket får du?
    Bloggen ser bra ut vid första anblick men hur hinner du uppdatera.
    Men jag ser fram emot att läsa om dina funderingar om livet i allmänhet och vilka personer och företag som du ser som intressanta.
    Om nu Saab skulle bli «norskt» med «Kinderegg» som ägare borde det leda till att firman får ett visst intresse.

    • mortenbergsten said, on juni 12, 2009 at 10:09

      Dette er en ikke-kommersiell blogg. Får ikke en krone for noe som havner her. Desverre…

      «Kinderegg», er det navnet dere bruker internt? 😉 I nyhetene i dag ser jeg at de fleste er litt skeptiske til de nye eierne, men interessen er definitivt der. Blir spennende å følge med fremover.

  4. Tom Bergsten said, on juni 12, 2009 at 13:20

    Håller med om at det blir en spännande framtid. Positivt för många och särdeles bra om det blir av. Saab har väntat länge nu och det har kantats av skeptiska kommentarer av så kallade experter. Den som lever får se. Namnet Kinderegg kom upp som en kommentar. Lättare att skriva bara.
    Hur går det med knäna?


Legg igjen en kommentar

